top of page
  • 作家相片HAHAHA

你好

哈哈哈,這是第一篇文章

1 次查看0 則留言

最新文章

查看全部

撩妹語錄(二十三)(廣東話版)

撩妹語錄廣東話版除左會放返呢23集之外,我哋仲會繼續創作集,希望大家繼續支持~好尷尬?好難頂?撩妹呢啲野你唔怕尷尬就贏架啦! 暑假啱啱過左唔知我哋嘅撩妹語錄有冇幫到你呢!如果未有嘅話唔緊要睇埋第23集嘅撩妹語錄,話唔定可以幫到你搵一段新嘅姻緣。 如果我哋之前嘅幫到你,咁嚟緊嘅第23集一定會更加幫到你!希望嚟緊嘅中秋節你哋可以用撩妹語錄去識女仔啦~ 撩妹語錄除咗用嚟溝女,更加可以增加情侶之間嘅情趣!

撩妹語錄(二十一)(廣東話版)

撩妹語錄廣東話版除左會放返之前果23集之外,我哋仲會繼續創作集,希望大家繼續支持~好尷尬?好難頂?撩妹呢啲野你唔怕尷尬就贏架啦! 暑假啱啱過左唔知我哋嘅撩妹語錄有冇幫到你呢!如果未有嘅話唔緊要睇埋第21集嘅撩妹語錄,話唔定可以幫到你搵一段新嘅姻緣。 如果我哋之前嘅幫到你,咁嚟緊嘅第21集一定會更加幫到你!希望嚟緊嘅中秋節你哋可以用撩妹語錄去識女仔啦~ 撩妹語錄除咗用嚟溝女,更加可以增加情侶之間嘅情

bottom of page